sobota, 24 września 2016

6 Top piosenek Września

Hej!Przapraszam za długą nieobecność ale cały czas siedziałam z nosem w książkach i nie miałam czasu nawet sie podrapać.

TERAZ WRACAM Z 6 TOP PIOSENKAMI OSTATNIEGO MIESIĄCA!

Odrazu powiem że uwielbiam te piosenki za tekst i przekaz więc radze sobie popstu przeczytać i przetłumaczyć .

Battle Scars-Bars and Melody

Broken Home-5 Seconds of Summer

Locked Away -R.City ft.Adam Levine

Secret Love Song- Little Mix ft Jeson Derulo

 TA PIOSENKA TOWARZYSZŁA MI W DNI ZWANE LAZY DAYS 😆

The Lazy Song-Bruno Mars

A TO TAKI ODKOPANY STAROĆ ALE CIĄGLE MI CHODZI PO GŁOWIE I NAPRAWDE UWIELBIAM JĄ SOBIE PODŚPIEWYWAĆ GDZIEŚ IDĄC

"Lubiła tańczyć "-Rotary

Dajcie znać czy któraś z tych piosenek przypadła wam do gustu bo u mnie w słuchawkach słychać je na okrągło:)

Jagoda
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz