czwartek, 25 sierpnia 2016

Witam na moim blogu po raz pierwszy!

Na tym blogu chcę wyrażać siebie i pokazywać całe moje życie. Jestem osobą  pokręconą czasami melancholijną  i nerwową a czasami zupełnie radosną i otwartą na świat.Jeżeli komuś to przeszkadza może tego nie czytać [przecież nie każdy musi każdego lubić :) ].Postaram się dodawać posty tak często jak tylko mogę ale na początku nie wymagajcie ode mnie zbyt wiele bo jestem tylko człowiekiem i też mam swoje życie i obowiązki jak każdy z was.Jestem też trochę leniwa i czasem po prostu trudno mi się zmotywować żeby cokolwiek zrobić hehehe  :) .Mam tez paru idoli i jeżeli jesteście ludźmi nie  tolerancyjnymi w wielu kwestiach  też możecie wyłączyć tego bloga bo zamierzam wyrażać tu swoje zdanie na każdy temat.Jesteśmy ludźmi i żyjemy na jednej planecie wiec powinniśmy być tolerancyjnie dopóki inie robi nam nikt tym krzywdy.Jestem zawsze szczera w swoich opiniach bo jestem z reguły człowiekiem który brzydzi się kłamstwem ale podkreślam,że będą to moje opinie i nie każdy musi się z nimi zgadać .Nie wiem co wiecej pisać wiec narzazie to tyle. Dozobaczenia w następnym wpisie



Jagoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz