czwartek, 25 sierpnia 2016

Kto jest moją inspiracją w życiu?

Kto jest moją inspiracją w życiu? Moi Idole
Kto jest moim idolem?Dawid Kwiatkowski,Bars and Melody,Jeremi
Pewnie wielu z was uważa że ci ludzie to kolejne gwiazdki popu ale wiecie co ?
Te osoby nauczyły mnie więcej niż nie jeden człowiek lub szkoła
Nauczyły mnie walczyć o marzenia
Wierzyć w siebie
Nauczyli mnie jak sobie radzić w życiu
Że nie można się wszystkim przejmować 
Bronić ważnych dla mnie ludzi i o nich dbać
Może nie znam ich osobiście i są nawet tysiące kilometrów ode mnie ale to co przekazują swoją muzyką zastępuje wszystko inne
Wywiady które udzielają
Ich cytaty
Słowa które wypowiadają lub piszą t
To wszystko sprawia że kocha się ich mimo wszystkich upadków lub błędów które czasami popełniają
Kto tego nie robi?
To tak samo są ludzie tylko,że każdy ich upadek jest publikowany w sieci i wyolbrzymiany.Cokolwiek by zrobili są oceniani ale trzeba pamiętać że to normalni ludzie,którzy potrzebują prywatności.
Moim pierwszym idolem był Dawid Kwiatkowski jestem już z nim od  maja 2014,potem pojawił się Jeremi na początku 2015,na końcu BAM w połowie 2015.Ci ludzie dają mi energię do życia inspirują mnie i pokazują jak żyć i jak radzić sobie z problemami.Sprawiają,że nigdy nie czuje się samotna.Gdy oni płaczą ja też,gdy się uśmiechają ja też,gdy są szczęśliwi ja też.Pamiętajcie żeby np nie stwierdzać że wszystkie  fanki poszczególnych fandomów są złe.Pewnie znajdą się i takie ale jest też mnóstwo wspaniałych ludzi,których nie znacie.Chciałabym jeszcze coś napisać ale jeżeli nie macie takich idoli to po prostu  nie zrozumiecie tego uczucia z jakim to się wiąże,wszystkie:koncerty,spotkania,zloty.O jest inna miłość niż wszystkie :to nie miłość jak do chłopaka nie jak do rodzin.To coś bardziej jakby do przyjaciela tylko jeszcze wzbogacona podziwem i oddaniem. Wstawię wam tu pare zdjęć żebyście mogli choć trochę to zrozumieć. Uhh pewnie ten post jest do dupy bo t onie jest możliwe żeby to tak po prostu opisać.


Jagoda






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz